Jak podat stížnost
Jste s námi spokojen/a? Pokud ano, tak je to pro nás pochvala. Nejste-li spokojen/a, máte právo podat stížnost na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby. Vaše stížnost nás upozornňuje, že něco není v pořádku, a proto bychom měli naši službu zlepšit.
1. Kdo může stížnost podat?
- Zájemce o službu, uživatel služby, a jejich příbuzní, či veřejnost.
2. Nejste si při podávání stížnosti jist/a?
- Můžete si svobodně zvolit nezávislého zástupce, který Vás bude při vyřizování stížnosti zastupovat, nebo doprovázet.
3. Kdo je to stěžovatel?
- Stěžovatelem můžete být Vy, či jakákoliv osoba, která podá nejen stížnost, ale též vyjádří svůj názor tím, že vznese připomínku nebo návrh.
4. Jak se stížnost podává?
- Ústně, nebo
- písemně - osobně, vhozením do schránky na stížnosti, zasláním poštou nebo emailem, nebo také anonymně.
5. Komu se stížnost (připomínka, návrh) podává?
- Ředitelce Naděje - M, o.p.s.
6. Kdo stížnost vyřídí a odpoví Vám?
- Ředitelka Naděje - M, o.p.s.
7. Jak dlouho trvá vyřízení stížnosti?
- Stížnost jsme povinni vyřídit do 30 dnů od data, kdy jste ji podal/a,
- stížnost vyřizuje písemně,
- můžeme Vám ji předat osobně nebo zaslat poštou.
8. Nejste s vyřízením Vaší stížnosti spokojen/a?
- Můžete se odvolat k nadřízenému či nezávislému orgánu (níže jsou uvedeny adresy).
9. Kde můžete stížnost podat?
- Osobně v kanceláři poradny na adrese Sociální poradna Naděje - M, Báňská 287, 434 01 Most
- Písemně vhozením do schránky na stížnosti - tu najdete v čekárně poradny na adrese Sociální poradna Naděje - M, Báňská 287, 434 01 Most
- Písemně zasláním poštou na adresu Sociální poradna Naděje - M, Báňská 287, 434 01 Most
- Písemně zasláním emailu na adresu nadeje-m@seznam.cz nebo můžete použít kontaktní formulář ZDE
Kontaktní údaje na nadřízené, nezávislé orgány:
Krajský úřad Ústeckého kraje, Odbor sociálních věcí
Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem
www.kr-ustecky.cz, tel. 475 657 111Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
www.mpsv.cz, tel.: 221 921 111Veřejný ochránce práv
Údolní 39, 602 00 Brno
www.ochrance.cz, tel. informační linka: 542 542 888, tel. ústředna: 542 542 111Český helsinský výbor
Štefánikova 216/21, 150 00 Praha 5
www.helcom.cz, tel.: 257 221 142, 602 646 940